Kan je een bedrijfspagina maken op facebook? En zo ja kan iemand mij vertellen hoe?

Toegevoegd na 22 seconden:
Zo Snel mogelijk antwoord AUB ?? :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja dat kan,

Onderstaande link (zie bron) zal je verder helpen.

"1.Ga naar facebook.com, registreer je onder je eigen naam.
2.Type in de adresbalk ‘pages’, de volledige URL is dan www.facebook.com/pages.
3.Klik op ‘Pagina Aanmaken’ button.
4.Selecteer type Facebook pagina. Facebook heeft sinds kort zes mogelijke categorieën. Erno Hannink heeft een goed blog geschreven welke categorie je het beste kan kiezen: http://www.ernohannink.nl/welke-type-facebook-pagina-kies-je-voor-jouw-bedrijf-meer-keuze/, vul de naam in van je bedrijf en klik op ‘officiële pagina’ maken.
5.Je hebt nu een bedrijfspagina van je bedrijf, klik op de button ‚ ‘Vind ik leuk’.
6.Ga terug naar je personal page (klik op ‘profiel’) en klik onderaan op ‚ ‘Andere Pagina’s weergeven’, hier zie je je bedrijfspagina. Zo niet, type dan je bedrijfspagina in het zoekveld.
7.Ga naar je bedrijfspagina en begin met het uploaden van je foto, of bedrijfslogo.
8.Ga terug naar je persoonlijke facebook page (klik op ‘profiel’). Bij Recente bezigheden zie je je bedrijfspagina. Klik op de betreffende link.
9.Als het goed is ben je nu op je bedrijfspagina (zo niet, type dan de naam van je bedrijfspagina in het zoekveld in).
10.Klik op de info button en klik vervolgens op gegevens ....

Toegevoegd na 34 seconden:
Deze stappen gaan nog verder, maar voor dat moet je even op de onderstaande bron klikken ;)