wat is het verschil tussen 2g en 3g?

Was bezig op de blackberry en daar kan je kiezen tussen 2g en 3g maar wat is nou het verschil?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Antwoorden (3)

3G is sneller dan 2G.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3G is een iets slanker ontwerp
3G heeft GPS voor navigatie en positionering
3G heeft een veel betere interne luidspreker

2G is gemakkelijker te "unlocken" voor andere netwerken (en blijft ontgrendeld)

3G internet verbinding is veel sneller dan 2G
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij hebt het over iphone verschillen volgens mij, maar de dingen die je hier opnoemt hebben niets te maken met 2g en 3g op een Blackberry op het snellere internet na.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ontwerp en luidspreker etc. hebben niets te maken met 2g of 3g.
2G is de tweede generatie mobiele telefonie (eerste generatie is de autotelefoon). Deze techniek is met name erg geschikt voor bellen en sms’en. 2G kan ook worden gebruikt voor internetverkeer, maar de snelheid van het 2G is niet altijd voldoende voor bepaalde internettoepassingen. Daarom is de derde generatie mobiele netwerken ontwikkeld (3G). Deze techniek kan zowel belverkeer verzorgen als voorzien in hoge snelheden voor mobiel internet.