Wat is dat ineens met al die polls op Hyves, en hoe kan ik dit stoppen?

Sinds Hyves vandaag een andere layout heeft gekregen regent het polls, en niet alleen over de layout, maar zelfs over de terugkeer van de euro!

Volgens mij kun je wel ergens instellen bij Privacy dat je geen polls wilt zien(?) maar dat kan ik dus door die nieuwe layout niet meer vinden :-/

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je polls verwijderd uit je buzz dan krijg je ook geen andere updates meer van diegene uit je vriendenlijst, en dat is ook niet mijn bedoeling.

Toegevoegd na 10 uur:
Terugkeer van de gulden bedoelde ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Deze polls kan je helaas niet uitschakelen, ik hoop dat ze daar eens naar ons luisteren, want dit nieuwe hyves is echt verschrikkelijk.
Meningen van anderen en polls die je zelf niet hebt gedaan komen in beeld, de status van: bezet, afwezig zijn weg gehaald enz.