Ik ping en whatsapp veel, bezoek websites en download best wel wat apps, hoeveel MB internet heb ik nodig? (Ik heb een Blackberry) Groetjes Marije

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groetjes terug ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sinds wanneer gaan we groetjes sturen in vragen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sindds een hele lange tijd

Antwoorden (3)

Meestal heb je aan 1 gb genoeg, maar ik zou er geen apps mee downloaden. Dan ben je zo over sje limit heen. Dat kan je beter via wifi doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou 500mb nemen, hiermee kun je alles doen(Ping, Whatsapp, Hyves, Facebook, Twitter etc..), behalve youtube kijken en apps downloaden!
Want je weet van te voren niet hoeveel een Youtuve filmpje is e.d.
Daarnaast moet je gewoon rekening houden met grotere webpagina's en controleren of je thuis op wifi zit ipv 3g.. Ik doe dit ook en kom iedere maand ruim uit! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 1gb kun je haast wel zeker een half jaar mee,
maar als je wifi hebt kost het je niks