Is er een gratis mail ding, dat je een eigen naam er kan zetten?

Bijvoorbeeld yorick@97.com het liefst, of anders yorick@mail.97.com. Graag .com.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Dan zou je het beste een eigen domein kunnen nemen. Ik heb dat ook gedaan en heb nu mijn mailadres als volgt:
voornaam@achternaam.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis gaat niet lukken.

Je zal het domein "97.com"moeten registreren, dan kan je de email adressen daarvan gebruiken. Echter de .com domeinen hebben verplicht minimaal 3 tekens, dus "97.com" kan dus zowiezo niet).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was ook maar een voorbeeld:) Maar er zullen toch wel @mail.mijnemail.com zijn ofzo, net als die doorstuur domeinen.
Kan je bij je eigen provider. Eventueel als alias
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij moerstaal.nl kun je zoiets aanvragen. Ik heb bijvoorbeeld mijnnaam@dievergeetikniet.nl maar ze hebben duizenden mogelijkheden.

Toegevoegd na 40 seconden:
Mijnnaam.@ dievergeetikniet.nl