kan je ook op www.marktplaats.nl ook zoeken op nieuw of 2dehands spullen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

ja hoor er staat een apart rijtje met nieuw, gebruikt en zo goed als nieuw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ingeeft wat je zoekt krijg je zowel het aanbod nieuw als 2de hands te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de titelbalk zoeken, kun je aan het einde in de kleine letters aanklikken, 'geavanceerd zoeken'. Als je dit aanklikt kun je bijna alle zoekcriteria invullen die jij nodig acht.
Let er ook op of je zoekt in titel en beschrijving of alleen in titel en op spelfouten. Dit kan erg veel uitmaken in het uiteindelijke resultaat.