Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand al extra kosten gehad bij onbeperkt internet via telfort (op je mobiel)?

Sinds vandaag is mijn internet abbo ingegaan bij telfort. Ik heb nu onbeperkt internet.

Maar hoe onbeperkt is zoiets. Ik weet dat ze een FUP (fair use policy) hebben.

Ik dacht dus dat ik er wel gewoon mee kon skypen en dingen kon kijken op uitzendinggemist.

Ik wil dus graag weten of mensen die dit hebben gedaan ook daadwerkelijk kosten of een boete kregen. Of wordt het wel toegestaan zolang je niet teveel data verbruikt??

In de voorwaarden bij 14.9 staat dat streaming diensten en spraak niet mogen.

Zie: https://www.telfort.nl/media/voorwaarden/Telfort_algemenevoorwaarden_%20juli.pdf

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
575

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zo'n abo. Ik ben nu weer niet zo'n giga downloader. Maar als ik mijn mobieltje aan de laptop hang kan ik een film bekijken. Daar dit uiteindelijk toch wat onhandig is, doe ik dat niet vaak. Je kan proberen of het werkt en je zal zien dat je in verloop van tijd wat minder data gaat uitwisselen. Ik heb dus niet extra moeten betalen en verwacht ook niet dat dat vaak gebeurt. 24/7 films downloaden zal wel te gek worden vermoed ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij ga je betalen als je gaat downloaden. tot een bepaalde hoeveelheid mb's is het gratis maar elke mb die je daar overheen gaat betaal je per mb een x bedrag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik nog niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding