www.mbtschoenenonlinekopen.net. wie kent deze site .Er staat geen verzendkosten en als je gaat bestellen komt er 13 euro verzendkosten.

de schoenen zijn hier wel veel goedkoper als in de winkel maar ik vind het geen makkelijke site.Is er ook iets waar je kan kijken of het veilig is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ik heb die internetsite eens bekeken, en wat ik daar mis is een keurmerk, of een internetwaarborg. Eerlijk gezegd zou ik daar niets kopen, als je het al krijgt en er is iets mis, heb je geen enkele garantie. En ze hebben heel merkwaardige voorwaarden. Niet doen dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziet er wat knullig uit deze site, zelfs het contactadres is van hotmail. Als je iets wil annuleren dan moet je ook geld betalen. Je krijgt een betere garantie als je het in een winkel koopt. Vaak is goedkoop duurkoop. Ik zou bij deze site niets kopen, het komt niet professioneel over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt alsof de site automatisch is vertaald naar het Nederlands. De zinnen lopen erg raar.

Ook vreemd is dat er geen enkele contactinformatie op de website staat vermeld. Dit is naar mijn weten verplicht te vermelden. Het enige is het hotmailadres wat vermeld staat bij het beleid omtrent het terugzenden van artikelen. Het gebruik van een hotmailadres vind ik ook erg vreemd. Je zou eerder denken aan een info@bedrijfsnaam-adres. Telefoonnummers zijn ook al niet te vinden.

Bij de Kamer van Koophandel kom ik de naam van de website ook niet tegen.

Zelf bestel ik regelmatig artikelen online. Een keurmerk voor een website is mooi meegenomen, maar ook websites zonder keurmerk kunnen heel goed en betrouwbaar zijn. Zelf ga ik altijd op mijn gevoel af en google ik vaak eerst even met de naam van het bedrijf.

Als ik een website niet vertrouw, ga ik toch liever naar de duurdere concurrent waarvan ik zeker weet dat ik mijn bestelling krijg. Om bovengenoemde redenen zou ik persoonlijk niets bij deze website bestellen.