Bij UPC internet abonnement wel of geen kabel inclusief prijs?

Ik heb een nieuw appartement en daarom wil ik een internet abonnement afsluiten, maar ook digitale tv.
Nu kreeg ik een tip van iemand dat bij UPC geldt dat als je een internet abonnement afsluit, je er digitale TV bij KRIJGT.
Dit heb ik nagezocht en dat staat inderdaad ook op de website. Er staat bij 50 Mb/s internet ‘Goed om te weten: Prijs is inclusief digitale kabel tv en radio’.

Dus je zou zeggen, prima ik sluit dit abonnement af en dan heb ik dus TV EN internet.
Maar, onder dit hele verhaal staat:
‘ Een Internetabonnement is alleen beschikbaar i.c.m. UPC Digitale Kabel TV & Radio (max. € 18,70 per mnd). Er geldt een (nieuwe) minimale contractperiode van 12 maanden voor alle diensten inclusief UPC Digitale Kabel TV & Radio.’

Wie kan mij het verlossende antwoord geven? Als ik maandelijks die 36,50 betaal, krijg ik dan beide? Of alleen internet en komt er dan alsnog een tv abonnement bij?

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1K
ronron1212
9 jaar geleden
Volgens mij is bij elk internet abo altijd tv
ItisILeClerc
9 jaar geleden
alleen internet is helaas niet mogelijk, anders zou iedereen dat nemen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is nog een goedkoper optie: Je neemt basisaansluiting TV/radio (18,50) + abonnement bellen (11.50). Je ontvangt dan een modem (omdat bellen gaat via Internet...). Via de ethernetaansluiting van het modem kun je ook gewoon internetten !
ItisILeClerc
9 jaar geleden
@ compris
Briljant! Heb je het getest?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het zelf....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je dan ook nog Wi-FI?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@MrTomaat Nee, maar je kunt (zoals ik heb gedaan) een router aan het kabelmodem hangen en dan is WiFi ook beschikbaar.

Antwoorden (3)

Die Max. 18,70 is voor de vaste coax RTV aansluiting in de meterkast. Dus de koperverbinding. Essentieel voor je analoge RTV. Je moet daarvoor wel in een UPC gebied zitten. Door op krijg je ook je internet en dtv binnen. De Combie blijkt altijd het voordeligst. Gewoon op de site van UPC even de postcode check doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, je moet dan een alles in een combipakket nemen, tv, radio en internet. De basisversie kost ongeveer 44 en gaat omhoog met meer diensten of sneller internet.

Het signaal voor alle diensten gaat bij upc over de coax kabel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Coax-kabels leggen de verbinding tussen het UPC-netwerk en uw televisie, modem of mediabox. UPC geeft in deze video tips en uitleg over het juiste gebruik van coax-kabels.
Met internet van UPC heeft u een stabiele en betrouwbare verbinding. .... bestaat voor 97% uit glasvezel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, en zolang het geen 100% is gaat alles nog steeds over coax. Maar wat ik dan dus niet snap aan dit antwoord, waarom UPC een internet abo aanbiedt van €36,50 en claimt dat televisie en radio daarbij inbegrepen zitten. http://www.upc.nl/internet/abonnementen/50-mbps-internet/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit antwoord is niet helemaalt juist: Alles in 1 pakket bevat ook bellen + decoder voor digitale diensten. Als vraagsteller daar geen behoefte aan heeft, is het niet nodig.
Voor 36,50 per maand krijg je
Internet €18,00
Radio+TV €18,50

Zo moet je het lezen. Wat UPC wil zeggen is dat je geen internetabonnement zonder radio+tv af kan nemen omdat dat vanwege de techniek (coax) niet anders kan. Of je nou ook daadwerkelijk digitale TV kan kijken is me niet duidelijk(volgens mij niet want je zal geen decoder en smartcard krijgen), je betaalt er wel voor. Analoge TV zal je iig wel kunnen bekijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is het juiste antwoord. Wat betreft digitale TV-kijken, de tv moet beschikken over een DVB-C-tuner (wat de meeste wel hebben): http://www.upc.nl/klantenservice/televisie/digitale-kabel-tv-en-radio/overig/