Hoe anderen laten zien met wie je vrienden bent geworden op facebook?

IK heb eens de instelling uitgezet maar ik weet dus nu niet meer hoe ik het moet aanzetten ik hebben al veel dingen doorgezocht maar ik krijg het maar niet gevonden. Ik wil dus dat mijn vrienden zien met wie ik vrienden ben geworden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is cool

Antwoorden (1)

Dit kan je niet uitzetten. Je hebt mss "vrienden" uitgeklikt in je instellingen.