Mijn google(chrome) stelt zich constant in op gr(greece), hoe kan ik dat veranderen?

Zodra ik google opstart open ik google als mijn startpagina. Alleen nu staat er niet google Nederland, maar google Greece. Ook als ik een nieuw tabblad op opent hij google.gr. Ik heb al van alles geprobeerd om hier vanaf te komen maar het stelt zich gewoon weer opnieuw in op Greece.

Toegevoegd na 1 uur:
edit: Dit geld ook voor youtube. telkens moet ik hem weer op worldwide (die ik het liefst heb, Nederlands kan ook) instellen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
fremar
9 jaar geleden
als eens geprobeert van Google Chrome te verwijderen en opnieuw te instaleren?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jep, een grondige de-installatie zelfs., dat ervoor zorgt dat als ik het de-installeer hij nog eens scant naar overige google-chrome files. zo verdwijnt bijvoorbeeld het mapje in program files.

Antwoorden (1)

Google zelf zegt dat dit waarschijnlijk aan een foutje in de detectie van je IP ligt.
In de bron staat een link waarin je dit kunt aangeven.

Als je google.com wilt gebruiken, kun je het beste naar http://www.google.com/ncr gaan. Deze link stuurt je altijd door naar google.com, ongeacht je locatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hey bedankt! Dit was de gouden tip. Als ik chrome start is het weer in het Nederlands.