Kan ik via een andere google zoeken?

Bijvoorbeeld als ik wil weten wat de Russische google vind over een bepaald onderwerp, of als ik wil weten wat een Japanner vind als ie een Nederlands woord googled?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Ja dat kan. Op onderstaande pagina zul je de informatie vinden die je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kun je niet gewoon dat ' .nl '
Vervangen door die letters voor een ander land?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De russische google is http://www.google.ru/ met die link kun je surfen op de russische variant van google. En de japanse google is http://www.google.com/webhp?hl=ja als je andere vormen van google wilt weten vraag het dan maar in een reactie

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je iets in het russisch op de nederlandse google zet vind hij russische websites. Doe je dit andersom bij de russische google krijg je nederlandse sites dus wat u bedoelt is niet mogelijk want als je op een Engelse google in het nederlands wat zoekt krijg je nederlandse sites

Toegevoegd na 5 minuten:
hierbij even een afbeelding van hoe het in het japans er uit ziet

Toegevoegd na 8 minuten:
hierbij even een afbeelding van hoe het in het japans er uit ziet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt
Ja dan moet je in plaat van .nl er de initialen van Rusland achter zetten