Hallo, Ik krijg e-mails van een contactpersoon niet in mijn postvak-in bij Outlook, maar in mijn mapje concepten. Hoe kan dit?

Hierbij nog de uitleg. De contactpersoon verzend dan een e-mail naar mij, maar alle mails komen terecht in mijn map concepten. Ik weet ook niet hoe ik dit kan veranderen. Ze stuurt mij dan een mail en dan zie ik het niet. Een maand later controleer ik alle mails en staat er bij concepten een nieuwe mail. Heel raar..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
SimonV
9 jaar geleden
Bedoel je met Outlook:
- Outlook.com (een internetsite) of
- Outlook, een programma dat op je computer staat (behorende bij het Office-pakket).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Outlook.com bedoel ik :).
SimonV
9 jaar geleden
Als je in Outlook.com op het tandwieltje rechtsboven klikt, en daarna op "Regels beheren", staat daar dan iets ingesteld (voor de contactpersoon)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, daar stond "inkomende berichten verzenden naar concepten", heb het nu aangepast. Maar hoe komt het dat daar een aantal contactpersonen staan, waarvan de berichten rechtstreeks naar concepten gaan?
SimonV
9 jaar geleden
Dat is inderdaad vreemd. Zo'n regel ontstaat niet vanzelf, dat moet natuurlijk iemand gedaan hebben...
SimonV
9 jaar geleden
Ik heb de oplossing ook als antwoord geplaatst, wellicht heeft iemand anders er ook nog iets aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke helemaal goed, heel erg bedankt voor het helpen :).
SimonV
9 jaar geleden
Graag gedaan.
Voor Outlook Office kwam ik het probleem ook tegen:
http://askleo.com/why-is-mail-getting-automatically-placed-in-a-folder-i-didnt-create/ Een kleine kans dus dat je account gehackt is (geweest), maar dan snap ik niet waarom een hacker zo'n onzinnige regel zou toevoegen.
Veranderen van je wachtwoord zal in ieder geval geen kwaad kunnen...

Het beste antwoord

Als je in Outlook.com op het tandwieltje rechtsboven klikt, en daarna op "Regels beheren", staat daar waarschijnlijk een regel ingesteld voor deze contactpersoon.
Verwijder deze regel om het probleem op te lossen.
SimonV