Tweedehands.nl Foto's plaatsen, wachten..... Alles verdwenen. Reden: Pagina herinitialiseren. Wat gaat er mis?

Als ik een advertentie maak en er foto's bijvoeg, klik ik om de advertentie te versturen. Er wordt geduld gevraagd, want er worden foto's verzonden. Je kunt nu niets meer aan de advertentie veranderen. Je moet gewoon wachten. Dan, ineens, de melding "Pagina Herinitialiseren". Alles is mislukt. Je kunt wel weer teruggaan naar de advertentie, maar nog steeds kun je de advertentie niet meer zelf bewerken. Bijvoorbeeld foto's weghalen. Wat gaat er fout en wat is er aan te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat de foto's een te hoge resolutie hebben en dus te groot zijn (in kb).
Probeer ze eens te verkleinen naar bijvoorbeeld 800x600
Kimath
13 jaar geleden
Pieter2011
13 jaar geleden
Image Resizer is daar een heel handig programmaatje voor:
http://imageresizer.codeplex.com/
Wanneer je op een fotobestand staat, je rechtermuisknop aanklikt en kiest voor "Resize Pictures", kun je de grootte snel en simpel aanpassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik maak altijd foto's op de hoogste resolutie. Maar, vertel eens, hoe pas ik de resolutie later aan zonder de originele resolutie 'weg te gooien'?
Kimath
13 jaar geleden
Zoals Piter al zegt, met een programma als image Resizer.
Ik gebruik daar zelf altijd Photoshop of ACDSee voor.
Je past de resolutie van de foto aan, en vervolgens sla je het gewijzigde bestand op onder een andere naam.
Pieter2011
13 jaar geleden
Als je de bovenstaande link van Image Resizer aanklikt zie je aan de onderkant van de pagina het schermpje dat je te zien krijgt als je een foto wilt verkleinen. Zo lang je de onderste regel (Resize the original pictures - don't create copies) NIET aanvinkt, maakt het programma vanzelf een kopie van de originele foto. (Als je het wel aanvinkt, wordt je originele foto verkleind, dus dat is niet slim. Het is standaard uitgevinkt).
Pieter2011
13 jaar geleden
@Kimath Klopt allemaal, maar met Image Resizer hoef je het fotobestand niet eens te openen en krijgt het automatisch een nieuwe naam.
Kijk anders ook even op www.veilingshopper.nl, zelf ben ik daar echt tevreden mee.
Moet zeggen ook best een leuke website!