ik wil een WWE promo filmpje maken met slowmotion geluid maar hoe doe ik dat?

ik wil een WWE promo filmpje maken met slowmotion geluid maar hoe doe ik dat en als het kan ook een filmpje wie weet het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je zou Sony Vegas of Adobe After Effects kunnen gebruiken, allebei om te betalen maar hele goede programma's.
Er zweven vast wel wat goede programmaatjes daarvoor rond op het internet maar die zou ik niet weten, Windows Moviemaker kan het in ieder geval niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is door ctrl ingedrukt te houden en vanaf het einde of begin van de clip, deze groter te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi dat het gelukt is :D