Wat was die website?

Hoi ik ben al best lang opzoek naar een website (kan hem nergens meer vinden) en dan kon je naar andere websites en dan grappige dingen doen zoals mieren over de pagina laten lopen en alle woordjes opzuigen enzo (geloof ik ook iets met een hamer).

Weet iemand die website of het woord van zulke websites?

Avast bedankt,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Bedoel je misschien stumbleupon.com welke je naar allerlei grappige/interessante sites stuurt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je iets zoekt als een website waar allerlei Javascript-voorbeelden op staan, zoals Ants (= mieren). Bekijk de onderstaande voorbeelden maar eens om te zien of dat in de buurt komt van wat je bedoelt.