Wat is raadzaam als internet verbinding. 4, 8 of 20 MB. Ik wil gebruik maken van WiFi aangezien ik op zolder geen aansluiting heb.

Toegevoegd na 3 dagen:
het betreft hier ADSL verbinding en geen kabel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Het aantal mb maakt niet uit voor wifi, maar hooguit voor de snelheid. als je een draatloze verbinding gebruikt is 4 genoeg met 1 computer, een draadloze verbinding gebruikt ongeveer 1 mb per computer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje afhankelijk van de afstand van je huis naar de telefooncentrale (KPN), maar 20Mb meestal geen zin, dat haal je alleen als je er heel dichtbij zit.
Ik zou gewoon 4Mb aanraden.
Ik haal thuis niet meer dan 9Mb kwa afstand, dus heb een abbo van 8Mb bij anno.nu voor 14,95
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is 20 MB, als geld tenminste geen bezwaar vormt, maar het is niet nodig. en je zult het verschil ook niet of nauwelijks merken.
De afstand tot de centrale - zoals eerder gemeld - geldt alleen als je ASDL neem en niet voor de kabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is komt er bij mij ADSL, wat raad je dan aan?