Wat is het verschil, in TV van cogas of van KPN? Ik heb nu internet en bellen van KPN en TV van cogas. Ik zit te denken om alles van KPN te nemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

ik heb ook een alles in een pakket van kpn met interactieve tv, werkt prima.
kpn levert ook een gratis draadloze verbingsset(via stopcontact) voor 2e of 3e tv.
tevens vanaf 15 september ook gratis digitale tv online via bv laptop of ipad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Cogas Kabel levert in samwerking met Ziggo diverse diensten over het kabelnetwerk zoals Televisie, Internet en Telefonie.

KPN levert de televisiedienst volgens het Digitenne systeem. Signaal wordt via de ether verspreid en is iets gevoeliger voor storingen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag me af of hij Digitenne van KPN bedoelt, je hebt ook een andere vorm lijkt me want HD en interactief (wat KPN ook levert) lijkt me geen digitenne.
Misschien is nog wel het grootste verschil dat je bij Cogas ook nog analoge kabel ontvangt en je dus zonder problemen een 2de/3de aan kan sluiten in de slaapkamer oid. Hoe dat bij KPN geregeld is weet ik niet precies maar je zal dan waarschijnlijk meerdere kastjes moeten hebben en meerdere kaartjes moeten bestellen.

Bronnen zenderoverzicht KPN/Cogas

Toegevoegd na 1 uur:
Mirmar legt uit hoe het werkt voor meerdere tv's!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cogas levert analoge tv wat volgens mij de minste storingen heeft..
KPN levert de digitale tv zoals digitene en interactieve tv.
Ik ben bij de cogas weg gegaan en heb gekozen voor de interactieve tv van KPN en dat bevalt mij prima...
Al moet ik wel zeggen dat het wel een gevoelig systeem is!