Is het mogelijk om gratis online LIVE de wereld te bekijken? (dus een soort Maps, maar dan Live)

Ik bedoel dus een site (of programma) waarmee je live de wereld kunt bekijken vanuit satellieten in de ruimte (liefst inzoombaar tot landen en steden).
Een soort Google Maps dus, maar dan live...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
5.4K

Het beste antwoord

Het is min of meer mogelijk. De NASA heeft een livestream met beelden vanaf het ISS, maar de beelden zijn niet vergelijkbaar met Maps. Ook zijn ze niet interactief, je kunt dus niet zelf inzoomen en schuiven naar andere locaties.