Zijn alle vragen waar maar één correct antwoord op is te vinden op internet?

13 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zag net een mooi voorbeeldje =)
Dat is deze vraag.
http://www.goeievraag.nl/vraag/dm-1l.93864
er is eigenlijk maar 1 antwoord goed.
Natuurlijk zijn er meerdere mogelijkheden om te antwoorden. In moeilijke woorden ofzo, :p

Het beste antwoord

Lang niet alles is beschreven op het internet en zeker niet van de periode voor het net bestond. Veel zaken van nationaal of internationaal belang nog wel meer op lokaal niveau veel minder.
Aan de andere kant is ook b.v. wetenschappelijk onderzoek niet altijd op het net gepubliceerd.
Er blijven dus veel ja/nee antwoorden over die niet op het net te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Vast niet ;-)
Want over heel veel van dit soort vragen is toch discussie, dus zul je er antwoord A op vinden, en dan een site waarop mensen antwoord B verdedigen, en dan weet je nog steeds niet welk antwoord correct is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook op deze vraag is maar 1 antwoord correct....zo zal er telkens wel weer een nieuwe Ja/Nee vraag verzonnen kunnen worden.

Derhalve lijkt het onmogelijk dat al dat soort vragen op internet staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee - er zijn oneindig veel vragen waar één correct antwoord op is te vinden. Sowieso is internet niet oneindig groot, dus dat past niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen met maar 1 antwoord zijn FEIT-vragen.
Iets dat je nog niet weet. Maar die feiten zijn al bekend.
Ik kan niet zeggen dat over elk feitje een vraag is gesteld. Of dat elke gestelde vraag op internet is geplaatst.

ik denk NEE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, nog lang niet alle vragen,waarop slechts één antwoord mogelijk is zijn gesteld. Pas als het ultieme antwoord op de ultieme vraag is gegeven, zijn alle vragen op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee natuurlijk niet!

Op vragen over privé-zaken van iemand zul je meestal geen antwoord krijgen, in ieder geval niet van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
banjo hetzelfde als frikadel speciaal??

ik weet zeker dat dat niet op internet staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, want de vraag: Hoe heet mijn buurvrouw op nummer 31, wordt niet goed beantwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vraag als 1+1 =

Elk antwoord behalve 2 is niet waar.

Voor de rest zijn er weinig absoluten.