Waarom staat er op sommige hyves' als www ik ben 4 weken en verlang naar.....?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben benieuwd naar de antwoorden. Ik zag nl ook; ik ben 1 week en verlang naar Gummiberen.

Antwoorden (2)

Bedoel je die grijze letters in je eigen www? Dat is zodat jij daar iets in gaat typen. Het is ook wel eens; wat kijk je vanavond op tv? Wat ga je dit weekend doen? Enz. Ik denk dat ze dat er mee bedoelen, maar ik weet niet zeker of jij dit bedoeld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een actie van Pink Ribbon. Kijk maar eens op http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?p=18868465. Beetje naar beneden scrollen, dan vind je de actie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sssssssssssssht! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet dit antwoord weghalen, het is geheim!!!