Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn twitter pagina doet het niet ..

als ik twitter op wil starten kan ik gewoon inloggen maar als ik dan bij 'home' ben.. dan staat er links onderin: fout op de pagina. maar dat is al een week zo.. weet iemand wat ik daaraan kan doen?? op een andere computer doet twitter het wel namelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
681

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer het eens met een andere browser. Ik las dat Internet Explorer problemen kon geven bij Twitter, dus misschien dat je die gebruikt?

Als je die daadwerkelijk gebruikt, dan kun je eenvoudig Mozilla Firefox of Google Chrome installeren (en eventueel IE daarnaast blijven gebruiken) en proberen of Twitter daarmee wel werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms kunnen webpagina's verkeerd worden weergegeven door verouderde cookies.

Internet Explorer (8)>extra>internet opties>browsergeschiedenis button verwijderen vink alles aan behalve gegevens van favoriete websites behouden.

Ik had onlang zo een probleem bij google maps, de kaart wilde niet meer inzoomen door verouderde cookies die opgeslagen zijn op je pc.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding