Wie weet waar de pornoknop in Firefox 3.52 zit en hoe je de dropdownbos bovenaan leeg maakt.

Firefox is een bijzonder onveilig programma. Als je deze browser op jouw werk gebruikt kan iedereen later zien waar je bent geweest. Men zegt dat je dat allemaal kunt instellen, maar ik heb dat niet kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een programma is onveilig als het grote gaten voor allerlei malware heeft. Wat jij bedoelt is iets heel anders: je wilt op je werk sites browsen waar je niet mag komen, en je bent bang dat je baas je daarbij betrapt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahhahahahahahahahahhahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Firefox is geen onveilig programma, maar jij bent een slordige gebruiker ;-)

Het beste antwoord

Tools > Start Private Browsing

Toegevoegd na 46 seconden:
En Tools > Clear Recent History
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Extra -> Privénavigatie starten.
Je hebt dan wel versie 3.5 of hoger nodig.
Wat je zegt over de veiligheid van Firefox is onzin.
Alle browsers gedragen zich zo, ook IE.
AWM
14 jaar geleden
Gewoon een cookieblocker (add-on zoals cookie safe gebruiken) en aan het eind van de sessie CTRL+SHIFT+DEL werkt bij mij prima hoor.
De zogenaamde 'porno-knop' is alleen maar onhandig daar hij alle cookies blokkeert.
Dan kan je dus nauwlijks streaming een filmpje kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe je het kunt instellen, is elders op deze pagina al beantwoord.

FireFox is *geen* onveilig programma. Internet Explorer, Opera en Chrome zijn precies even (on)veilig. Misschien weet jij niet hoe, maar ik wel - ik kan op een computer met Internet Explorer precies nagaan welke sites de gebruiker de afgelopen week heeft bezocht.

En sowieso, al gebruik je de pornoknop of andere instellingen, en al wis je de volledige geschiedenis van je browser - dan nog: op je werk gaat alle Internetverkeer via één centrale in- en uitgang. Vaak is dat een proxy.

De systeembeheerder kan precies zien wat voor Internetverkeer er door dat centrale punt heengaat. Dus anoniem ben je nooit, ongeacht welke browser je gebruikt - zelfs al zou je je eigen browser schrijven, dan nog kan de systeembeheerder tot in detail meekijken met de pagina's die jij bezoekt.