is er een manier om het geld dat je verdient met Google Adsense direct op je Paypal account te laten storten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee om de simpele reden dat PayPal geen bank is. En dit zal denk ik ook niet gebeuren aangezien Google zelf bezig met een vergelijkbare dienst genaamd Gpay. Dus je zou het of op je eigen rekening moeten laten storten of wachten tot GooglePay gelanceerd word.