Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik google weer als startpagina na download-dingen??

Ik heb laatst een paar spelletjes geprobeerd te downloaden met onbekende programma's, maar dat ging niet, dus heb alles er weer afgegooid.
Alleen, nu krijg ik, als ik internet open, telkens een lege pagina i.p.v. mijn google startpagina.
Ik heb al geprobeerd om via internetopties en dan startpagina instellen wat voor elkaar te krijgen, maar dat lukte niet...
Iemand advies??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

je kan eventueel ook alles verweijderen in je starpagina instellingen en daan google opnieuw invoeren misschien helpt dat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk ook eens bij: Start->Configuratiescherm->Programma's->programma's verwijderen.

Sorteer deze op ''datum laatst aangemaakt''!
Kijk welke programma's bovenaan staan. Herken je ze? gebruik je zo? zo niet. sellecteer eentje en kies ''deinstalleren/verwijderen''.

Nu verwijderd hij dit programma. Nadat dit voltooid is kun je eventueel nog anderen verwijderen. Het kan best zijn dat zo'n programma op de achtergrond draait en je internet explorer of chrome ( weet niet wat je gebruikt ) manipuleert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je Google Chrome gebruikt:

Open Chrome, ga naar instellingen, klik helemaal onderaan op 'Geavanceerde instellingen weergeven' en scroll dan weer helemaal naar beneden en klik op 'Instellingen opnieuw instellen. Zo worden de instellingen gereset, en zou dus ook de oorspronkelijke startpagina terug moeten komen.

N.B Persoonlijke wijzigingen in de instellingen kunnen hierdoor verloren gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding