hoe blokkeer ik mails van reclames?

ik wil graag reclames blokkeren, zo dat ik weer een normale gmail adres heb zonder dat ik elke dag 20 reclames binnen krijg...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Amadea
10 jaar geleden
Door nooit je e-mailadres ergens online te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja maar dat is al gebeurt, nu wil ik graag dat dat niet meer komt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Spam is vervelend, maar er is niets, maar dan ook echt niets volledig tegen te doen.

Antwoorden (1)

Effectiever zo het zijn om je uit te schrijven voor de reclame mails. Onderaan een mail staat bijna altijd een optie om je uit te schrijven. Mocht je toch liever de mail willen blokkeren zou ik het rapporteren als spam. Hij komt dan automatisch in de spamfilter terecht, waardoor je hem niet meer in je inbox ziet staan. De spamfilter wordt meestal automatisch na een week geleegd.