Hoe heet die site met vraag en aanbod van kleine klusjes?

Klussen zoals tuin omspitten, helpen verhuizen e.d. Ik ben ooit een vrij actieve site tegengekomen die dit deed. Er zaten voornamelijk particulieren op, geen professionals. Ik ben de naam kwijt, maar de site had groene balken in het design. Een andere goede site noemen is ook van harte aanbevolen.

Toegevoegd na 51 minuten:
bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.1K

Antwoorden (6)

Werkspot.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier dacht ik ook meteen aan! Werkt perfect!
Op www.zoekeenmannetje.nl kun je ook terecht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats kan ook opzich ..

Liefs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oplossing voor al uw klussen waar u zelf geen tijd, zin of rechterhanden voor heeft.

KLUSJESMAN VOOR EEN UUR is handig, snel en speciaal voor de kleine klussen in en rondom het huis die gemiddeld een uur in beslag nemen. Bijvoorbeeld: het aansluiten van electra en lampen, het hangen van gordijnen, het in elkaar zetten van meubels of het ophangen van schilderijen, spiegels en andere accessoires.

KLUSJESMAN VOOR EEN UUR heeft kennis van de verschillende werkzaamheden, werkt netjes en zorgt ook altijd voor een opgeruimd resultaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.klusjesmanvooreenuur.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.bijbaantje.nl

En verder heb je van de ziekenfondsen www.mijngemak.nl
waar mensen incidentele klusjes kunnen aanvragen. Je kunt er 10 euro per uur mee verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je www.mijngemak.nl bedoelt ,maar dit zijn ook professionals hoor!
www.werkspot.nl is een andere site