Via http://foot-live.webs.com/ is vandaag de wedstrijd anderlecht-standard te volgen via LIVE STREAM. Hoeveel GB verbruikt dit als ik 90 minuten kijk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Die stream is 774 kilobit per seconde.
Dat is per uur 3600 X 774 = 2,8 Gigabit.
Anderhalf uur is dan ca. 4,2 Gigabit.
1 GB (Gigabyte) = 8 Gigabit.
Dus het antwoord is 0,5 GB.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo Antwoordman, heeft zo'n stream dan een constante bitrate? Ik weet hier echt niets van af, dus misschien is dit een rare reactie hoor.
AWM
14 jaar geleden
Nee, helemaal niet raar, daar is Goeievraag voor!
Ja, zo een stream heeft een constante bitrate. Daarom kan je het ook zo precies uitrekenen.
Zit je in je maag met je provider die een maximum heeft ingesteld?
Dan moet je bijna altijd in bits rekenen, niet in Bytes. (Zie mijn antwoord)