Waarom wordt deze pagina in facebook niet gevonden?

http://www.facebook.com/pages/Dierenarts-Barendrecht/126357437439263

De pagina staat al een tijd er op, maar als je hem niet al kent vind je hem niet. Iemand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
16.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er schijnt een connectie te zijn tussen Mendelson.com en dierenarts Barendrecht.
Misschien een zakenrelatie die hoger op de google ranglijst moet komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, die zakenrelatie is er, maar juist omdat die er is vraag ik me af waarom ik, als ik met een ander account dan de mijne, wel hun ene pagina vindt en niet hun andere. Zij hebben mij gevraagd waarom ze niet vindbaar zijn en ik kwam er niet uit. Vandaar dat ik de vraag hier stel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is overigens mendelson.nl, niet mendelson.com...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels is hij te vinden zie ik. Zowel via Facebook zelf, als via Google. :) Waarschijnlijk had hij toch even de tijd nodig om de gewijzigde instellingen door te voeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, Ivar!

Het beste antwoord

Ik heb even gezocht, misschien dat dit helpt:

1. Ga naar je privacyinstellingen van facebook. (http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy)

2. Scroll naar 'Toepassingen en websites' en klik daar op 'Instellingen bewerken'.

3. Scroll naar 'Openbaar zoeken' en klik op 'Instellingen bewerken'.

4. 'Vink nu 'Openbaar zoeken' aan, en klaar is kees.

Toegevoegd na 15 minuten:
Nog een andere optie:

1. Ga naar je privacyinstellingen van facebook. (http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy)

2. Scroll naar ‘Instellingen voor maken van contact’ en klik daar op ‘Instellingen bewerken’.

3. Selecteer de gewenste instellingen en klik op 'Afgehandeld'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reuze bedankt, maar het helpt (nog) niet. Misschien duurt het even...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Ivar91, maar dat staat goed. Het blijft vreemd.

Andere antwoorden (1)

Bij mij kent hij hem wel en ik kom nooit op facebook.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Bij mij werkt het ook prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de vragensteller bedoelt, dat als je de link NIET hebt, dan de pagina niet te vinden is.
Kimath
12 jaar geleden
Ow ja, dat klopt inderdaad. Als ik zoek krijg ik alleen deze: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002810492267
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via http://www.facebook.com/help/?faq=15919 kun je het probleem melden, maar of het enig effect heeft weet ik niet ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar ben ik ook bang voor. Dank voor de link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en inderdaad, gemeld bij facebook, en hier hun reactie: Hi, Thank you for submitting this bug report and taking time to help us improve the site. Unfortunately, we are unable to respond to every bug report individually, but we are reading them. For more information about issues currently affecting the site, please visit the Facebook Known Issues Page at http://www.facebook.com/KnownIssues. We appreciate your patience and feedback as we work to improve your Facebook experience. Thanks,
The Facebook Team