Hoe zet ik internet uit op blackberry curve 8520 zodat ik in het buitenland niet hoef te betalen maar wel op wifi kan.

Ik ga naar frankrijk op vakantie en wil niet graag hoge rekeningen! Maar wil wel op wifi kunnen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

ik heb zelf geen blackberry. bij mij (samsung galaxy S 1)staat: instellingen > draadloos en netwerken? > mobiele netwerken > pakketgegevens gebruiken moet je dan uitzetten.