Hoe kan ik mijn Internetsnelheid via wifi verhogen?

Hoi, ik zou graag op zolder mijn internet sneller willen maken. Ik heb al de WiFi versterkers van ZiGGO maar nog steeds is het erg traag. Heeft iemand nog een ander goed idee wat ik zou kunnen doen?

een jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Het beste is om bekabelde access points aan te sluiten, dus een kabel van je Ziggo modem naar een access point op zolder. Als je geen kabel kunt trekken, zijn powerlines een optie. Daarmee gaat het internet signaal via je 220v installatie. Moet je wel powerlines hebben die wifi kunnen zenden, dat doen ze niet allemaal. Ziggo heeft overigens wifi garantie, dus wellicht kun je ze bellen voor hulp.
een jaar geleden
JandeP
een jaar geleden
Dankje Paulus , die wifi garantie wist ik helemaal niet. Ik ga eens met ze bellen!