blauwe letters bij hotmail (fout), wie kan helpen?

als mijn moeder op haar computer inlogt op hotmail. krijgt ze dit te zien (zie foto). hotmail.com, maar alleen blauwe letters. als ik inlog op haar computer krijg ik het ook. maar als ik inlog op m'n eigen computer dan heb ik het niet.

op de foto heb ik met paint zwarte balkjes dingen weggehaalt voor privacy..

Toegevoegd na 25 minuten:
als we naar beneden scrollen, dan staan daar de emails, maar daar kunnen we niet op klikken, en als we er op klikken, gebeurt er helemaal niks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd dat gedoe met Internet Explorer. Weet je wat? Installeer Chrome. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, en het werkt supergoed. Al is alle begin even wennen natuurlijk. Bronnen:
- http://www.google.nl/chrome/

Het beste antwoord

Probeer als eerste de instellingen van Internet Explorer te herstellen. Hoe u dit kunt doen staat beschreven op de volgende Microsoft website:
http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Na het resetten kunt u de geschiedenis en tijdelijke bestanden verwijderen. Hoe u dit kunt doen staat beschreven op de volgende Microsoft website:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Delete-webpage-history
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen van beide werkte, maar dit was de beste op de manier hoe het had gekund :D

Andere antwoorden (1)

Klik op Hotmail (4). Daar links bovenin op je plaatje. Dat zou dan weer veranderen in normale Hotmail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee werkt niet, we kunnen nergens op klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cookies wissen, geschiedenis verwijderen. Verversen.