ik heb een vraag, ik wil een blackberry kopen met internet; ik wil er af en toe mee op facebook en msn gaan. hoeveel mb internet heb ik dan nodig??

ik wil een abonnement nemen bij simpel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit gaat helaas niet lukken bij simpel aangezien zij geen Blackberry internet hebben. Je zou dan wel op internet kunnen en dan facebook bekijken,maar msn,ping,email enz werken niet op je Blackberry zonder Blackberry internet (Bis of instant email) Het internet verbruik is afhankelijk van hoeveel foto's je bekijkt, upload en download per maand. Als je verder geen youtube filmpjes bekijkt of muziek download of online luistert heb je aan een 200 0f 250 MB abonnement genoeg. de 30 MB die de vorige beantwoorder geeft zijn echt niet genoeg.
Mijn advies is dan ook bij een andere provider een internet abonnement te nemen en als je toch geen gebruik wenst te maken van Blackberry internet dan kun je misschien weer beter een andere telefoon nemen waar je die dingen die je wilt doen,wel kunt doen met internet van Simpel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je gelzezen wat de vraagsteller vroeg? Ik wil af en toe op facebook en msn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja heb je mijne ook gelezen? MSN kan niet en facebook kost meer dan 30MB :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verder is het een antwoord om vraagsteller duidelijkheid te geven met wat extra advies, alleen maar goed bedoeld zoals jij jouw antwoord goed bedoelt toch :-)