Hoeveel MegaByte is 120 Megabits?

Me zwager vertelde mij dat er een verschil zit tussen MB en Mb, Oftewel MB is megabyte en is dus meer dan Mb (Megabit) Althans ik geloof dat dat zo zat...
Mij vraag is nu dus, hoeveel MB is 120 Mb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

15 MB, je moet delen door 8.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wiki:
Bij de meeste moderne computers bestaat een byte uit 8 bits,

Providers geven altijd op in Mb/s de meeste download programma's weer in kByte/s of MByte/s, bij sommige kan je het instellen.

Kijk even op http://www.speedtest.net/ om te zien wat je haalt in Mbit/s.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dat is dus eigenlijk best wel een teleurstelling... of is dat nog steeds veel internet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor internet is dat super-de-supersnel. Maar dat haal je zelden, omdat de computers (servers) waar je verbinding mee maakt, die snelheid zelf gewoon helemaal niet kunnen aanbieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is heul veul internet, sterker nog als je de volledige snelheid haalt is het maar de vraag of je thuisnetwerk het haalt. Ook haal je met downloaden haast nooit 15MB/s omdat servers dat express voorkomen om overbezetting tegen te gaan.