Waar vindt ik de code van kpn om wifi op mijn HTC Wildfire te krijgen?

Ik heb een HTC Wildfire met Wifi die het normaal gesproken gewoon doet. Maar als ik bij mun vriend ben krijg ik geen internet via hun beveiligde KPN, ik heb alle codes uitgeprobeerd maar niks lukt. Weet iemand wat ik nog meer kan proberen of waar ik misschien een andere code kan proberen?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb op mijn laptop ook Wifi en daarop werkt een van de codes die ik geprobeerd heb wel maar als ik die code in mijn telefoon zet werkt hij niet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Om de beveiligingssleutel te vinden zal Uw vriend in het menu ( via een browser) van de router de sleutel moeten opzoeken en wel als volgt . ( Helaas geeft U niet aan waarmee Uw vriend van KPN op Internet komt )

Als men in het hoofdmenu komt >>WLAN >>> Security>>Encryption>>bij WPA mode ( meestal WPA /WPA2)
Hier zou een 16 cijferig getal moeten staan ,wat U nodig heeft om via Wifi op Uw toestel "mee te surfen"

Dit cijfer begint vrijwel altijd met 0977............

Dit vult U dan op de gebruikelijke wijze in.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan niet inloggen op andermans wifi tenzij je die code van die persoon krijgt.
gewoon vragen toch ?
capthavoc