Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand op de overzicht van youtube is veranderd? Het is anders als anders....

Qua twee maanden lijkt me youtube veranderd,de opties en de beeldweergave zijn anders nu staan er als je ingelogd ben boven zo vakken met allemaal videos en vroeger was het beneden ook kan ik niet meer op makkelijk manier naar mijn favorieten komen daar moet ik eerst rondzoeken vroeger stond het altijd links in de midde en dan mooi onder elkaar dit is nu ook niet meer.
Het lijkt alles veranderd,weet iemand daar instellingen voor?
Het heeft namelijk niets te maken met de instellingen van mijn eigen youtubekanaal om deze zijn al goed ingesteld en dit functioneert naar behoren.
Welk iemand weet raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit Is gewoon de nieuwe lay-out van de site, dit kan volgens mij niet verandert worden, helaas weet ik die niet zeker! Ik zou Google eens gaan checken als ik jou was om het zeker te stellen. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke dag als ik You Tube opstart ben ik benieuwd wat ze nu weer veranderd hebben. You Tube verandert veel te veel en niet alles is ten goede. Dus ja, qua 2 maanden is You Tube veranderd. Klik rechts bovenin op je username en klik op video's en dan op favorieten. Dan krijg je je favorieten weer netjes onder elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding