waarom kan ik nietmeer dowloaden via google chrome?

Hallo ,

Bij google chrome kan ik vrijwel niks downloaden , als ik op download klik voorbeeld dan start hij het downloaden na een uur of 2.
Via firefox mozilla kan ik alles snel downloaden en start het direct.

Groetjes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
SimonV
9 jaar geleden
Het kan zijn dat Chrome verwijderen en opnieuw installeren helpt.

Antwoorden (1)

Misschien ligt het aan de "Cache",

Verwijder de browser geschiedenis:

1.

druk op:

Ctrl + shift + delete

op je toetsenbord

2.

vink alles aan en zet "De volgende items verwijderen van:" op vanaf het eerste gebruik.

HOUD ER REKENING MEE DAT JE GEGEVENS VAN OPGESLAGEN WACHTWOORDEN ENZOVOORT WORDEN VERWIJDERT!

Dus als je bijvoorbeeld het wachtwoord van deze site niet meer weet en je hebt het opgeslagen zodat het automatisch inlogt dan moet je "Wachtwoorden" en "Formuliergegevens voor Automatisch aanvullen" niet aanvinken!

dan klik op browsergegevens verwijderen, en dan eventjes wachten........

en Klaar!

Toegevoegd na 5 minuten:
Het kan ook aan de Proxy-instellingen liggen, ik adviseer eerst de cache te verwijderen voordat je met de instellingen gaat "rommelen"
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Werkt niet echt maar ik heb ondervonden als google chrome 1/2 van de dag aan staat dat ik daarna direct kan downloaden enzo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je Google chrome al opnieuw geprobeerd te installeren?