Waarom laden mijn 'likes' niet op tumblr?

Ik heb op tumblr 2004 'likes' (ja ik weet het, het zijn er echt heel veel haha) maar als ik wat wil 're-bloggen' dan ga ik naar mijn 'likes' en klik ik hier altijd op iets wat ik wil 're-bloggen'. Alleen na een tijdje laden mijn 'likes' niet meer. Na pagina 33 van mijn 'likes'staat er: "loading more posts...". En dan laadt hij niet, ook niet na een paar uur. Weet iemand hoe dit komt of wat ik hier aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit is erg vervelend en jij kan dit verder niet oplossen. Dit probleem heeft te maken met de servers van Tumblr die nog een aantal bugs hebben.

Je kunt contact opnemen met het technische team van Tumblr door ze een mailtje naar support@tumblr.com te sturen. Leg daarin dan duidelijk je probleem uit.

Hierbij een link naar de help pagina van Tumblr