Is de website www.hopa.com betrouwbaar?

Ik kwam op een website (www.hopa.com) en vroeg me af of deze betrouwbaar is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Hoe bedoel je: betrouwbaar?
Zij willen jouw geld.
Dat is hun doel.
Ik zou dat niet vertrouwen, nee.

Er staat dit:

Welkom bij Hopa.com, de omgeving voor krasloten en krasspellen! Hier kunt u spelen voor spanning en plezier met online krasloten en krasspellen. "Kras en verander je dag!"

Als jij daar je geld aan wilt uitgeven moet je dat zelf weten, maar dan kun je toch beter rechtstreeks bij de supermarkt van die krasloten kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gelijk je geld in de prullenbak gooien, dat is ongeveer net zo slim als krassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee Xandia, ook andere dingen.
Die geld kosten en niks opleveren.
Mr. Tomaat heeft gelijk:
Weet je wat, als je geld te veel hebt, geef het dan aan een goed doel. Heb je tenminste nog een goed gevoel.
Websites die vol staan met reclame en van alles gratis weggeven zijn meestal niet te vertrouwen.
Ze proberen je vaak te lokken voor een abonnement, waar je dan heel moeilijk onderuit kan komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kleine toevoeging:
Onderaan de website van hopa staat:
Hopa.com is een merk van NG International Limited, een bedrijf opgericht volgens de wetgeving van Malta.
Reken dus niet op nederlandse wetgeving of steun.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik speel al jaren op deze site en ik heb nooit problemen gehad. Ze gebruiken alleen de betrouwbare betalingsmiddelen zoals iDeal en creditkaarten. Buiten dat om zie je onder aan de pagina een logo van iTech labs. Daar testen ze de producten van ze. Daarbij hebben ze een EU licentie en die krijg je niet zomaar.

Zoals gezegd, ik speel er al jaren en heb nooit problemen gehad. (en alleen nog maar winst gemaakt :-) )