Welke sites zijn geschikt voor internettelevisie (net tv) ?

Op mijn Philips TV heb ik Net TV, internettelevisie.
Als je de internet-app opent krijg je standaard de waarschuwing: 'sommige sites zijn niet geoptimaliseerd voor tv-browsers'. Die waarschuwing is er niet voor niets. Je kunt je zelfs beter afvragen welke sites er wél geschikt zijn.
Vandaar deze vraag. Welke sites zijn geschikt (en leuk) om te bekijken met internettelevisie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Een beetje simpele sites zoals Google, twitter en veel mobiele sites. Sites met veel bewegende dingen (advertenties ed) zijn niet zo goed om op je tv te bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hyves twitter facebook youtube myspace buienrader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor je reactie maar Hyves, twitter, facebook en myspace of elke andere site waarbij je moet typen vallen af omdat je alle tekst met sms-taal moet invoeren via je afstandbediening.
Voor buienradar en youtube heeft net-tv een eigen app en dat werkt gelukkig naar behoren.
Je kunt wel youtube kijken via die app maar niet via de internet-app want je hebt geen players of plugins op je TV en die kun je ook niet downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en als het goed is zie je ook op je afstandbediening letters
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk zijn de letters er wel maar je moet, net als bij een mobiele telefoon zonder T9, de letters 1 voor 1 invoeren. Dat gaat tergend langzaam als je een stuk tekst wil invoeren.
Youtube is erg leuk, je kunt ook bijvoorbeeld een account aanmaken en zelf je filmpjes online zetten en die met vrienden of familie op de nettv bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit al een youtube-app op net tv maar die heeft een kleinere functionaliteit en werkt heel anders dan youtube.nl of youtube.com want de tv heeft geen plugins.