Wat is op dit moment het populairste 'social network' en waarom?

Twitter, Facebook, LinkedIN, MySpace, Hyves etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

facebook is op dit moment zeker nummer 1, linkedIN is specifiek voor zakelijker gebruik. Hyves is nederlands. MySpace is ietwat gedateerd en vooral amerikaans. En twitter is zeker in een grote opmars, vooral in nederland zijn er het laatste jaar veel gebruikers bijgekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies iedere netwerk heeft zijn eigen doelgroep en is daar leider in.

Andere antwoorden (4)

Facebook omdat het wereldwijd te gebruiken is en niet gericht is op 1 taal of professie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook waarom weet ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
facebook omdat dit gewoon een wereldweid progamma is en het is erg handig te gebruiken. In nederland is nog steeds hyves het grootste social network heb ik op internet gelezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over de gehele wereld facebook of twitter maar in nederland is hyves nog steeds het populairst. Laatst toevallig nog ergens op de radio gehoord!