Messenger for Mac - blokkering opheffen?

Hee, ik heb sindskort een Messengeraccount op Mac, maar de dag na aanmaken is ongeveer de helft van m'n vrienden geblokkeerd, terwijl ik hieraan zelf niks heb gedaan. Als ik op 'Hef blokkering op' klik, gebeurt niks, het wordt simpelweg niet verwerkt, zo lijkt het. Kent iemand dit probleem of heeft iemand een oplossing? B.v.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je moet eens kijken of je geen 2 msn erop hebt staan, msn 4 mac maakt meestal 2 accounts aan, een persoonlijke en een zakelijke, de laatste moet je niet gebruiken, want als je die opent en je ''vrienden'' staan daar niet in gaat ie ze toevoegen of als geblokkeerd zetten