Wat kan de politie doen met een IP adres al je bijv. iemand hebt opgelicht en die weet welk IP adres jij hebt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij iemand opgelicht ofzo? Wees maar niet bang, de politie zeg je 9/10 keer toch niet op gaan sporen tenzij je voor duizenden oplicht.

Het beste antwoord

Jouw computer opsporen met hulp van de provider. De provider kan jouw internet blokkeren en de gegevens aan justitie geven zodat ze jouw kunnen traceren. Wanneer je iets ernstigs hebt gedaan weten ze je dus snel te vinden wanneer je het met je eigen IP doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kun je bij provider de pc opsporen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een IP adres is het mogelijk je adres (huis nummer enz) op te sporen. Ik weet niet hoe dit werkt maar er zijn sites voor. :je voert het juiste IP adres in en je krijgt de gegevens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van je internet provider. Niet van degene die het IP-adres gebruikt. Wel is het mogelijk om te kijken in welke regio het IP-adres gebruikt wordt.
Amadea
13 jaar geleden
Precies, dat is niet via een website op te zoeken. Alleen de provider weet aan welk adres de internettoegang verstrekt is. En als dat om justitiële reden nodig is, dan alleen mag dat verstrekt worden!