Wat is een goede nederlandse app om nieuws te volgen op ict gebied

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Tweakers.net is alles over ICT. Daar heb je het meeste aan. Op NU.nl staat ook wel eens wat maar dat is 9 van de 10 keer rechtstreeks vanaf tweakers gekopiëerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan de tweakers.net app downloaden of de nu.nl app maar daar moet je wel zelf de categoriën instellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu.nl app is eigenlijk alles maar je hebt ook categorieën waar je dus uit kunt kiezen. Waarom ICT en meerdere gave dingen. Groetjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hardware.info app is ook een goede.... Tenminste voor de iPhone...