wie kent er een GRATIS programma/website waarbij je meer twitter volgers krijg?

dat ik bijvoorbeeld automatisch mensen ga volgen en dat zij mij uiteindelijk gaan volgen (hopelijk)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vervelend is dat zeg, zulke personen. Ik krijg nog steeds berichten dat ik wordt gevolgd, maar ik doe helemaal niets meer met twitter. Heb ook nooit een bericht geplaatst. Dus waarom zouden zij mij nu moeten volgen...? Precies om zelf meer volgers te krijgen, maar moet dat nu echt op die manier? Waarom vind je het belangrijk om veel volgers te hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede vraag gdanonym.
Ik heb onderhand ook al tig followers waarvan ik geen idee heb hoe of waarom ze me followen, maar ze hoeven echt niet te verwachten dat ik terug ga volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.twiends.com is een website om snel en simpel followers te krijgen.
Ze werken met een punten systeem
Je kan aangeven hoeveel punten mensen krijgen als ze jouw volgen 2-8 hoe meer hoe sneller ze volgen.
Maar uiteindelijk raken je punten op en dan moet je of mensen volgen zodat je weer punten krijgen of je kan ze kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@C4th, waarschijnlijk het ego. Soms zijn het ook commerciële bedrijven/sites die op die manier meer waarde aan hun bedrijf willen geven. Financieel gezien dan.
Want facebook is rijk geworden, omdat ze enorm veel aanhangers hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga deze vraag in ieder geval NIET volgen!

Het beste antwoord

Goede gratis opties zijn er niet. De beste optie is en blijft Tweetadder: http://www.tweetadder.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=11743