Kan ik een 06-nummer koppelen aan mijn pc zodat als iemand mij beld dat ik dan via de computer wordt gebeld? Dus dat ik via de pc kan bellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Antwoorden (2)

Nee dat gaat niet.Je kunt wel je telefoon koppelen met de pc dmv bleutooth maar dan kun je geen gesprek voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een 06 koppelen aan je computer en op kunnen nemen als iemand beld gaat niet zonder telefoon met bluetooth. Heb je die wel, dan kun je deze howto volgen. Werkt met wat creativiteit ook op jou toestel maar dat moet je even uitvogelen: http://www.inspectmygadget.com/2007/04/30/use-your-computer-to-receive-your-mobile-phone-calls-via-the-hands-freeheadset-profile-using-bluetooth-wm5/

Wanneer het out-of-the-box moet werken, kun je voor 10 euro per jaar een regionaal nummer kopen bij budgetphone. Met speciale software die je erbij krijgt werkt dat.