Waar kan ik Nederlandse zenders live bekijken op mijn pc?

Dus een livestreaming

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Als je internet van Ziggo of UPC hebt, kun je de televisieplayer gebruiken:
http://www.televisieplayer.nl/

Toegevoegd na 28 minuten:
Die player maakt gebruik van de streams van o.a. Ziggo zelf:
https://www.ziggo.nl/#entertainment/televisie/live-tv/
bamibal
12 jaar geleden
Gewoon met een TV stick. Soms in de aanbieding bij Aldi maar ook te koop bij Dixons o.i.d.
Hiermee kun je Nederland 1,2,en 3 ontvangen alsmede regionale zenders. In mijn geval RTV Utrecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn geen livestreams van nederlandse zenders; althans geen officiele. Misschien af en toe een verdwaalde piraat :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
De streams van Ziggo en UPC zijn wel degelijk officieel! Wel zijn ze alleen via het eigen netwerk te zien.
https://www.ziggo.nl/#entertainment/televisie/live-tv/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, excuus. Ik bedoelde streams waarnaar mensen kunnen kijken die geen abonnee zijn van upc of ziggo.
Ziggoplayer.nl als je bij Ziggo zit. Je hebt ook een UPC Player als je daar toevallig zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nederland, als je computert via de zelfde toko die ook je teeveeontvanst verzorgt (zoals Ziggo).
Geen abonnement, geen Nederlandse televisie. Helaas pindakaas.

En je moet ook in Nederland zitten ; ik ontvang met een omweg wel teevee (satelliet) via Canal Digitaal, maar kan toch op mijn Duitse IP-adres geen enkel Nederlands programma kijken. Ik krijg alleen de melding : Deze uitzending is niet beschikbaar in uw land' of zoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.kijktvonline.nl Dat is een site waar ik paar jaar geleden wel eens tv heb op gekeken, omdat het tv kastje het weer eens niet deed. Weet niet of die nu ook nog werkt.