waarom verandert me bannerafbeelding op youtube niet ?

Als ik mijn bannerafbeelding op youtube "verander" dan blijft hij het zelfde en als ik de pagina reload staat er klik hier om bannerafbeelding toe te voegen.Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar het werkt niet.weet iemand mischien hoe ik het kan oplossen ?

Toegevoegd na 3 minuten:
En als ik het met een afbeelding uit de gewone youtube gallerij doet dus niet 1 van me eigen foto's werkt het wel ???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Antwoorden (1)

dus als ik je vraag goed kan lezen, dan verandert de banner wel met een foto van youtube zelf? dan ligt het waarschijnlijk aan het bestandstype van de bannerafbeelding die jij wil toevoegen of aan de pixels van de afbeelding die je wil uploaden.

minimum toegelaten pixels = 1280 X 350
maximum toegelaten pixels = 2120 x 350

dit kan je nakijken door op de foto te gaan staan en dan bij afmetingen te kijken.
indien hij te klein is kan je een image resizer afhalen en de foto groter maken zodat hij wel gebruikt kan worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij is wel het goede formaat als ik hem heb geselecteerd dan gaat hij eerst uploaden dan staat er dat hij er op elk apraat anders uitziet en dan kies ik selecteer dan stat er opslaan en er verandert helemaal niks . :(