Wat staat er in de internet geschiedenis?

Als een site in de internetgeschiedenis staat dan heb je die site toch bezocht of minstens op geklikt? Het is toch niet zo dat een bepaalde site in je geschiedenis komt omdat die als advertentie op een andere site is voorbijgekomen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

In je internetgeschiedenis staat je browsegeschiedenis. Dat is een lijst met sites die je hebt bezocht. Als je niet op een advertentie geklikt hebt, komt deze ook niet in je geschiedenis te staan.

Verder staan in je internetgeschiedenis:
Afbeeldingen in de cache en tijdelijke internetbestanden
Cookies
Downloadgeschiedenis
Formuliergegevens
Wachtwoorden
Traceerbeveiliging, ActiveX-filtering en Do Not Track-gegevens
Favorieten
InPrivate-filtergegevens
Toegevoegd op 09 juli 2019 07:49: bron
SimonV