Hoe kan het dat mijn PS3 sneller download dan mijn computer?

mijn PS3 download met 5MB/s als je met wi-fi bent verbonden en mijn computer is verbonden met kabel EN wifi- maar download toch altijd 700kb/s

???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 mbit/s is ongeveer 700 kbyte/s.

Het beste antwoord

Je computer maakt maar gebruik van 1 connectie. Als je een kabel in je PC hebt zitten zou ik sowieso even goed kijken of je wel connected bent via de kabel en niet via wireless.

Mocht je op je PS3 zowel als je PC via wireless connected zijn, dan zou het kunnen zijn dat je PS3 een betere connectie maakt met je router. Bijvoorbeeld doordat je PS3 dichter bij je router staat, of doordat er teveel ruis hangt tussen je router en je PC, waardoor het signaal verstoord wordt (door huishoudelijke apparaten). Kijk in dat geval of je de router beter kunt plaatsen, of je de antennes (als je router deze heeft) een andere kant op kunt laten wijzen, of dat misschien een aantal electronische apparaten in huis verplaatsen en kijken of dat helpt.

Verder zou het kunnen dat je PS3 niet de juiste download snelheid weergeeft. Een verschil van 5MB - 700kb/s is namelijk wel heel erg extreem.